Doprava a Platba
Vaše objednávky zasíláme následujícími dopravci!
Zasíláme i na Slovensko a do dalších sousedních zemí!
Platby za objednávky mimo ČR je možné uhradit pouze předem!
![balikdoruky123654564](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/balikdoruky123654564.jpg)
![balikovna258956321](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/balikovna258956321.jpg)
![Zasilkovna_logo_inverzni_WEB](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/Zasilkovna_logo_inverzni_WEB.png)
![zasilkovna-logo-1123](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/zasilkovna-logo-1123.jpg)
Objednávky je možné uhradit následujícími platebními možnostmi!
![GOPAY](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/GOPAY.png)
![Bankovní-převod](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/Bankovní-převod.jpg)
![Dobirka](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/Dobirka.png)
![info_doprava](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ladaco.cz/user/documents/upload/info_doprava.png)
Při přebírání balíku od přepravce si zásilku pečlivě překontrolujte a to zejména případné poškození obalu.
V případě viditelného poškození obalu rozbalte balík před pracovníkem přepravní společnosti. Pokud bude zboží uvnitř poškozeno,
balík nepřebírejte a ihned dopravci zdělte aby o tom vytvořil záznam.
V případě že tato situace nastane je dobré balík nafotit na mobilní telefon a fotografie nám zaslat společně s informací že zboží bylo přepravcem poškozeno.
Následně vám zašleme zboží nové a budeme u dopravce reklamovat původní dodání.
Ladaco.cz nemůže nést odpovědnost za přepravní společnosti, po převzetí poškozené zásilky není možné uplatňovat reklamaci na poškozené zboží přepravcem.
Děkujeme za pochopení.